Ideální krém na pleť

         Existuje vůbec krém, který po každém nanesení rozzáří naší pleť, a nenecháme za něho půlku výplaty? Najít ideální krém pro pleť je takřka nemožné, ruku na srdce, která z nás nevyzkoušela minimálně pět krémů a přesto nám nevyhovoval. V opačném případě se jeho cena rovnala dvěma kabelkám a to už mi vážně dělá vrásky na čele.
         Takže najít ideální krém na pleť je asi stejný oříšek jako najít ideálního chlapa. Už ztrácíte taky naději? Myslela jsem si, že všechny ty krémy které nestály stovku, ale minimálně pět vyhodím do koše a koupím si starou dobrou Niveu. Poté jsem objevila http://www.havlikovaapoteka.cz/ a byla jsem v ráji ! Já si jednoduše zamilovala přírodní produkty o hodně víc než ty parfémované. Produkty, které jsou přírodní, pomáhají, a ještě mají to božské balení? Koupím vše.
                                                                                                                     
         Vyzkoušela jsem toho od téhle značky už mnoho, ale o tom napíšu příště. Chci se tady s vámi podělit o tenhle krém, který už mám samozřejmě další, protože ho milujete a používáte často. Má hutnější texturu a velmi rychle se vsákne do pleti. Má příjemnou vůni, která není tolik těžká a je hodně svěží. Oblíbila jsem si ho převážně pod make-up, kde funguje jako báze, ( zkoušela jsem jich několik a žádné neseděla ).
          50 ml, stojí přijatelných 248 korun, a já ho doporučuji všemi deseti ! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

My Instagram